Een opvallend nieuw onderdeel van dit partnership is de introductie van de “Mijnstreekbouw Man of the Match”. Waar supporters eerder al via de Roda JC-app konden stemmen op hun favoriete speler van de wedstrijd, wordt dit initiatief nu nog spannender gemaakt. Na elke wedstrijd wordt namelijk een exclusieve “Mijnstreekbouw Man of the Match”-pet gesigneerd door de winnende speler. Deze gesigneerde pet wordt vervolgens verloot onder de supporters die hun stem hebben uitgebracht, wat een extra dimensie toevoegt aan de betrokkenheid van de fans.
Patrick l’Espoir (salesmanager Roda JC): “Het is mooi dat we na de succesvolle samenwerking van afgelopen seizoen ook dit seizoen weer aan elkaar verbonden blijven. Het partnership met Mijnstreekbouw – Richter past precies binnen onze strategie om samen met lokale partijen te groeien.”
Erik van der Broeck en Bjorn Hamacher: “Wij zijn trots op onze samenwerking met Roda JC en hopen via deze sponsoring de club en de fans een warm hart toe te dragen. We hopen op een mooi seizoen en natuurlijk op een groot succes bij de introductie van de ‘Mijnstreekbouw Man of the Match.”
Mijnstreekbouw – Richter, een gerenommeerd bouwbedrijf in de regio, staat bekend om zijn toewijding aan kwaliteit en vakmanschap. De onderneming is diepgeworteld in de lokale gemeenschap en heeft een sterke affiniteit met de waarden van Roda JC. Het verlengde partnership benadrukt de wederzijdse ambitie om gezamenlijk verder te bouwen aan een succesvolle toekomst voor de club en de regio.
We kijken uit naar een nieuw seizoen vol spannende momenten, waarin de “Mijnstreekbouw Man of the Match” een geliefde traditie zal worden onder de Roda JC-fans.