De afgelopen jaren zijn er weer goede stappen gezet
“In de businessclub is ook het een en ander veranderd. De activiteiten worden heel goed georganiseerd, met als voorbeeld de trip naar Madrid. Deze tripjes zorgen er ook voor dat je echt in contact komt met de andere businessclubleden.”
Er staat nu echt een stabiele basis
“Bij de businessclub ben ik al bijna 14 jaar partner en businessclublid. SBLplus is dus al lange tijd nauw verbonden aan Roda JC. Gedurende die tijd heb ik natuurlijk veel ontwikkelingen meegemaakt. Het was mooi om te zien hoe Roda op Eredivisieniveau speelde. We zijn in 2015 official supplier geworden van Roda JC, maar daar zijn we in 2021 even mee gestopt. We zijn wel altijd businessclublid gebleven. Na een pauze van twee jaar hebben we vorig jaar de samenwerking opnieuw vormgegeven en hebben de we de facilitaire dienstverlening bij Roda JC weer opgepakt. We bouwen onze samenwerking nu steeds weer verder op en zijn afgelopen jaar begonnen met de rebranding in de sanitaire ruimtes in het stadion. Ook hebben we nu weer een second row bord van SBLplus en normale reclameborden ophangen.
Daarnaast zijn we binnenkort weer wedstrijdsponsor. Voor die wedstrijd hebben we twee maatschappelijke relaties uitgenodigd om naar de wedstrijd te komen: Stichting Talent en Human Kind. We hebben 130 kaarten gefaciliteerd voor mensen met een beperking en kinderen van de kinderopvang die het leuk vinden en een leuk uitje kunnen gebruiken. Onze gedachte is: kom naar het stadion, dan zorgen wij dat wij een bepaalde partner zijn voor jullie en dat weer als extra sponsorbudget richting Roda. Ons bedrijf is in de regio sterk verankerd. Wij kijken niet alleen naar onszelf, maar naar wat onze omgeving nodig heeft. We geven graag terug aan de regio waarin we werken en aan de relaties waarmee we samenwerken. Die samenwerkingsgedachte zit verankerd in het DNA van SBLplus.
“Wat ik hoop voor de toekomst is dat het huidige bestuur van Roda JC blijft bouwen aan een sterk team die voor lange tijd bij elkaar blijft. Ik gun zowel Roda als de sponsoren de tijd om de huidige koers vol te houden en zo verder te bouwen.”
In de businessclub is natuurlijk ook het een en ander veranderd. Toen de resultaten van Roda JC minder werden, merkte je dat businessclubkaarten, wellicht noodgedwongen, makkelijk weg werden gegeven aan niet-beslissers. De afgelopen jaren zijn er weer goede stappen gezet, versterkt door de aanstellingen van Jordens en Maurice en de huidige trainer. Er staat nu echt een stabiele basis. Ook met de businessactiviteiten wordt nu een stuk serieuzer omgegaan. De activiteiten zijn goed georganiseerd, met als voorbeeld de reis naar Madrid. Dat soort tripjes zorgen ervoor dat je echt in contact komt met de andere businessclubleden.
Wat ik hoop voor de toekomst is dat het huidige bestuur van Roda JC blijft bouwen aan een sterk team die voor lange tijd bij elkaar blijft. Ik gun zowel Roda als de sponsoren de tijd om de huidige koers vol te houden en zo verder te bouwen.”