Mijn liefde voor roda is al tientallen jaren oud

“Mijn liefde voor Roda is al tientallen jaren oud en ik steek er mijn familie ook mee aan. Het begon voor mij allemaal in het stadion op Kaalheide, maar later begon ik mijn vader mee te nemen naar het Parkstad Limburg Stadion. Hoewel de tijden natuurlijk zijn veranderd, blijf ik die passie voor de club voelen.”

Bij PeachGroup bieden we uitgebreide expertise op het gebied van het analyseren van bedrijfsprocessen, het implementeren van softwareoplossingen (waaronder SAP) en het ontwikkelen van IoT-oplossingen die leiden tot verbeterde efficiëntie en kostenbesparing voor onze klanten.

 

Ruud Kockelkorn
- Directeur en mede-eigenaar PeachGroup

Het is weer een mooie tijd om naar het stadion te komen

Sinds ongeveer tien jaar ben ik lid van de businessclub, maar eerlijk gezegd ben ik geen fan van harde acquisitie. Voor mij draait het vooral om het onderhouden van relaties. In ons bedrijf werken we voornamelijk voor grote MKB-bedrijven en multinationals, een netwerk dat je niet vaak tegenkomt in de context van Roda JC. Maar het blijft waardevol om mijn zakelijke connecties mee te nemen naar het stadion, zodat ze kunnen proeven van de Roda-ervaring. Mijn compagnon, Ronald Vreugdenhil, bekijkt sponsoring vanuit een zakelijker perspectief, en dat is een gezonde tegenhanger. We willen een gezonde balans bewaren tussen emotionele betrokkenheid bij Roda JC en onze zakelijke belangen.

‘We willen een gezonde balans bewaren tussen emotionele betrokkenheid bij Roda JC en onze zakelijke belangen.’

Wat me opvalt, is dat het momenteel vrij rustig is rond de club. In mijn ogen wijst dat op een stabiele organisatie. En laten we eerlijk zijn, de resultaten op het veld spreken voor zich. Het is geweldig om te zien hoe goed het nu gaat. Het gaat na een aantal magere jaren weer de goede kant op met Roda.

Wat betreft de businessclub: die is ook op de goede weg. Ik heb zelfs deel uitgemaakt van een denktank om mee te brainstormen over de toekomst van netwerken binnen Roda JC. Wat ik denk dat nodig is, is gewoon veel activiteiten blijven organiseren. Neem bijvoorbeeld de golfdag op Brunssummerheide, dat soort evenementen versterken de band tussen leden. We moeten samen de koers blijven volgen die is ingezet, zodat niet alleen de sfeer goed blijft, maar we elkaar ook steeds beter leren kennen.

En nu, met mijn twee oudste kinderen die ook naar het stadion gaan, kan ik over de tribunes heen kijken en ze zien genieten. Dat is speciaal, en het voelt als een traditie die wordt doorgegeven. De derde generatie Kockelkorns groeit op met Roda JC. Het is weer een mooie tijd om naar het stadion te komen!”

Waarom zij meedoen

Paul Denis
Founder Morres & Company
Nancy Jurgen
Eigenaresse van Nancy Jurgen Auto
Joey Geraets
Eigenaar APS Groep
keyboard_arrow_up