HOSPITALY AANBOD
Roda JC wil de fanbeleving rondom de wedstrijden verbeteren, waaronder dus ook het hospitality aanbod in het stadion. De samenwerking met Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) sluit daar perfect bij aan. Merken die onder de samenwerking vallen zijn onder andere: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Aquarius, Chaudfontaine, Minute Maid, Monster, Powerade en Fuze Tea. Daarnaast zullen ook de ready-to-drink producten met alcohol Jack Daniels & Coca-Cola en Absolute Vodka & Sprite onderdeel uitmaken van het nieuwe productaanbod.
FANACTIVATIES
In het nieuwe partnership is het bieden van unieke en verrassende fanervaringen een belangrijk onderdeel. Denk hierbij aan het winnen van wedstrijd/festival tickets, een pop-up cocktailbar en unieke aankledingen van horecapunten. Ook dit is onderdeel van het partnership en daar zal de komende maanden verdere invulling aan worden gegeven.
Maurice Kleuters, Commercieel directeur Roda JC: “Roda JC is zeer verheugd om met Coca- Cola Europacific Partners een partnership aan te gaan. We hopen met dit langdurig partnership weer een goede kwaliteitsslag te maken en meerwaarde te creëren voor supporters en sponsoren. Samen verder bouwen aan een mooie toekomst”.
Arjan WIertz,Director Away From Home COCA-COLA Europacific Partners: “We kijken er enorm naar uit er een groot succes van te maken samen met Roda JC. Met allereerst onze dranken natuurlijk, waarbij we ook een breed aanbod kennen in suikervrij, en door samen mooie momenten te creëren voor de fans en mensen bij elkaar te brengen.“
OFFICIËLE LANCERING
De verschillende producten van Coca-Cola zullen vanaf de Roda JC Fandag, die gepland staat op zaterdag 27 juli 2024, verkrijgbaar zijn. Tevens zal Coca-Cola Europacific Partners deze dag met een leuke fan- activiteit komen om het partnership officieel te lanceren.