Van Keram naar Ekris
Al decennialang zijn we als bedrijf trouw businesslid bij Roda JC, namelijk sinds de tijd dat Mai Kerres zijn autobedrijf Kera op 26 april 1966 in Kerkrade startte. Door de jaren heen heb ik vele wedstrijden bijgewoond, niet alleen omdat ik een voetballiefhebber ben, maar ook om ons netwerk te onderhouden.
Een mooie en waardevolle netwerkervaring
“Sinds 1988 werk ik bij ons bijzondere autobedrijf, dat voorheen bekend stond als Keram, maar tegenwoordig onder de naam Ekris opereert. Begin 2023 veranderde Keram de naam in Ekris. Officieel maken we al sinds 2021 onderdeel uit van het Zwitserse Emil Frey, één van de grootste automotive ondernemingen van Europa. Dankzij die overname dragen we nu de naam Ekris, specialist in BMW en Mini in heel Nederland. Andersom gaat ons Occasioncenter Auto AZ nu het concept op meerdere plekken in Nederland uitrollen, om te beginnen in Heerenveen. Een naam waar ik dankzij de bekerfinale van Roda mooie herinneringen aan heb overigens!”
“Al decennialang zijn we als bedrijf trouw businesslid bij Roda JC, namelijk sinds de tijd dat Mai Kerres zijn autobedrijf Kera op 26 april 1966 in Kerkrade startte. Door de jaren heen heb ik vele wedstrijden bijgewoond, niet alleen omdat ik een voetballiefhebber ben, maar ook om ons netwerk te onderhouden. Het stadion is voor mij altijd een plek geweest waar ik in een ontspannen sfeer kon bijpraten en onze zakelijke relaties op een natuurlijke manier kon versterken, zonder opdringerige commerciële bedoelingen. We ondersteunen meerdere voetbalclubs in Limburg, maar ons hart en onze betrokkenheid liggen onmiskenbaar bij Roda JC. Kerkraadse roots laten zich niet verloochenen.
Als lid van de businessclub van Roda JC waardeer ik de inspanningen die de club levert om ons een mooie en waardevolle netwerkervaring te bieden. Het is mooi om te zien dat de club zich blijft ontwikkelen en vernieuwen. Dat zorgt ervoor dat het boeiend blijft om betrokken te zijn en onze band met de club te blijven onderhouden.
Door de jaren heen zijn de faciliteiten en de horeca in het stadion duidelijk verbeterd. Alles is van betere kwaliteit geworden, wat bijdraagt aan een plezierige beleving van de wedstrijden en zakelijke gelegenheden. Bovendien heeft een nieuwe, jonge generatie leden haar intrede gedaan in de businessclub, wat een verfrissende dynamiek en nieuwe ideeën met zich meebrengt. Dat draagt natuurlijk bij aan de vitaliteit van de businessclub en geeft ons zakelijk netwerk ook een nieuwe impuls. Wat dat betreft zie ik de toekomst van de businessclub met optimisme tegemoet. Laten we hopen dat deze positieve ontwikkelingen zich dit seizoen ook zullen vertalen in mooie prestaties op het veld.”